Reklamacje
REKLAMACJE
- W przypadku niezgodności Zestawu Upominkowego z Zamówieniem, Klient winien powiadomić o tym Sklep niezwłocznie po powzięciu informacji w tym zakresie. Informacja o niezgodności winna zostać przesłana na adres poczty elektronicznej biuro@paczkimikolajowe.pl , lub pisemnie adres w Warszawie: Insta Sp. z o.o. ul. Instalatorów 23 02-237 Warszawa
- Reklamacja winna szczegółowo opisywać rodzaj niezgodności z Zamówieniem.
- W przypadku gdy Klient odbiera Zestaw Upominkowy bezpośrednio ze Sklepu, winien on w trakcie odbioru sprawdzić Zestaw pod kątem jego zgodności z Zamówieniem oraz zgłosić wówczas wszelkie możliwe uwagi. Wszelkie niezgodności zgłoszone później nie będą uwzględniane, chyba że Klient wykaże, iż przy zachowaniu należytej staranności nie mógł zidentyfikować usterki Zestawu Upominkowego.
- Sklep zobowiązany jest do ustosunkowania się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni od dnia otrzymania reklamacji. O wyniku rozpatrzenia reklamacji Sklep powiadomi Klienta za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail podany w zgłoszeniu reklamacji. W przypadku uznania reklamacji Strony mogą uzgodnić sposób rekompensaty dla Klienta. W przypadku odmowy uznania rekompensaty, Klient może dochodzić swoich roszczeń w postępowaniu przed sądem powszechnym.
- W przypadku zgłoszenia uwag co do przekroczenia terminu dostawy lub uszkodzenia opakowania lub Zestawu Upominkowego, Sklep przed rozpatrzeniem reklamacji skieruje sprawę do firmy przewozowej/kurierskiej. Powyższe może wydłużyć termin rozpatrzenia reklamacji.
- Sklep zastrzega, iż wszelkie ewentualne różnice dotyczące zdjęć Zestawów Upominkowych umieszczonych na stronie www.paczkimikolajowe.pl wynikające z indywidualnych ustawień komputera danego Klienta (w rodzaju proporcji Zestawów, elementów i ich ułożenia w ramach Zestawu, koloru itd.) nie mogą być podstawą do reklamacji Zestawu Upominkowego.
- Nie podlegają rozpatrzeniu reklamacje, które zostały złożone po terminie lub które nie zawierają opisu niezgodności.